czwartek, 24 października 2013

MÓJ PATENT NA 
ZMYWACZ DO PAZNOKCI



Moja przygoda dbania o paznokcie zaczęła się jakieś 3 miesiące temu. Niestety zapas zmywaczy do paznokci mam jeszcze dość duży i nie wszystkie zmywacze są bezacetonowe. W związku z tym bardzo wysuszają mi płytkę paznokcia. Nie lubię wyrzucać rzeczy. Zanim to zrobię  próbuje je modyfikować. Jeśli próba jest udana sprawia mi to wielką frajdę. Jeśli jest niewypał produkt ląduje w koszu. Tym razem padło na zmywacz do paznokci. Jak go ulepszyć?


Składniki

zmywacz do paznokci
olej rzepakowy bądź oliwa z oliwek-tańszy olej
wacik kosmetyczny

Sposób przygotowania

Postanowiłam wylać na wacik troszkę oleju rzepakowego (ja akurat taki mam na zbyciu, ale równie dobrze możecie użyć oliwy z oliwek). Później nalałam kilka kropel zmywacza do paznokci. I zaczęłam zmywać paznokcie.

Efekty 

Paznokcie nie wyglądają na przesuszone! Ba, od razu możecie się cieszyć naoliwionymi pazurkami.

Czy nadaje się on do każdego lakieru?

Niestety ten patent nadaje się do jasnych kolorów, gdyż ciemne trudniej zmazać takim zmywaczem. Dodanie jakiegokolwiek oleju osłabia działanie zmywacza, ale efekty bardzo lubię i będę ten sposób dalej stosować.