sobota, 9 listopada 2013

GOSH-PALETA CIENI

Przedstawiam Wam paletkę, którą zakupiłam w pracy za 14 Euro. Koszt niewielki w porównaniu do jakości i ilości ceny.



Opakowanie:
Opakowanie jest bardzo wygodne. W pudełku znajdziemy paletę, która na górnej części od wewnątrz zawiera lusterko, które bardzo się przydaje. Z zewnątrz paleta ma kolor czarny. Niestety wykonana jest z takiego tworzywa, że trudno schodzą z niej cienie. Zawiera cztery aplikatory, które średnio mnie przekonują. Wolę nakładać cienie palcem bądź pędzelkiem.

Kolory
Z kolorów jestem zadowolona. Z powodzeniem można zrobić makijaż nude, smoky eyes, wiosenne makijaże przy użyciu zieleni, makijaż na lato z udziałem turkusu, fioletowy makijaż dla blondynek. Jednego z cieni używam również do brwi. Bardzo zróżnicowana paleta, mam ją jako bazę:)

Cena
Uważam, że cena jest bardzo dobra, jedyne 14 Euro, dzieląc to na 22 cienie wychodzi 0,63Euro, czyli ok 2,5zł za cień.


Opinia:
Cienie utrzymują się bardzo długo. Cena jest bardzo dobra jak za tyle cieni. Duża różnorodność kolorów daje nam naprawdę duże możliwości.