środa, 9 października 2013

BABYDREAM, szampon do włosów





 Moje problemy  z wrażliwą skórą głowy zaczęły się, gdy zaczęłam pracę i musiałam codziennie używać lakieru. Skóra głowy zaczęła mnie swędzić i dostałam łupieżu:( Mimo, iż odstawiłam lakier na parę miesięcy, problem nie minął. Używałam różnych szamponów, by skóra głowy się nie przyzwyczaiła, ale było wciąż to samo. Po umyciu chciałam się rozdrapać, następnego dnia było odrobinę lepiej, ale objawy nigdy nie ustępowały. 

Jak na razie myję głowę szamponem Babydream i problem swędzącej skóry głowy ustąpił, ale nie pokonałam jeszcze łupieżu. Może czas wypróbować mydełko Allepo, które niedawno kupiłam, ale boję się, że problem z podrażnioną skórą głowy może powrócić. A jak na razie skóra po Babydream się uspokoiła.

Dużym plusem Babydream jest to, że nie zawiera SLS i jest naprawdę łagodnym szamponem. Włosy po umyciu są gładsze, bardziej ślniące i miłe w dotyku. Rossman ma również mniejsze butelki szamponu, które kosztują tylko 4zł, więc można je wypróbować bez szwanku portfela.

Minusem jest to, że częściej się przetłuszczają i trzeba je częściej myć. Ponadto, gdy nakładacie oleje na swoje włosy, trudniej zmyć je takim szamponem, używa go się wtedy więcej i zabieg powtarza więcej razy.


Niektórzy piszą, że szampony dla dzieci powodują, że włosy wypadają, gdyż


  • nie domywają im włosów i tworzy się łojotok
  • bardzo plączą włosy przez co są bardziej poddatne na wypadanie podczas mycia
  • BD powoduje alergie, gdyż zawiera perfumy

Moja rady używania BD:

Wersja 1. Możesz używać szamponów dla dzieci, jeśli do pierwszego mycia zastosujesz mocniejszy szampon. A drugie mycie wykonasz BD.

Wersja 2. Przynajmniej raz w tygodniu umyj głowę jakimś mocniejszym szamponem.