sobota, 30 listopada 2013

LAKIERY I UTWARDZACZE DO PAZNOKCI



Jak już Wam wcześniej wspominałam muszę malować paznokcie 5 razy na tydzień. Jest to dość męczące, bo zajmuje mi sporo czasu, żeby lakier wyschnął i był pięknie pomalowany. Żeby nie zniszczyć swoich paznokci nakładam najpierw bazę pod lakier. Następnie lakier. Kolejna wartswa to utwardzacz, ewentualnie ta sama odżywka, która posłużyła mi jako baza. Fakt, że muszę malować paznokcie na czerwono, co często odbarwia płytkę, szczególnie przy końcówkach, zmusił mnie do tego, by poszukać dobrej bazy. Obecnie używam lakieru Rimmela 60 seconds. Przez najbliższy czas mam zamiar testować lakiery i bazy z listy poniżej. Niestety mam problem ze znalezieniem składów tych lakierów. 
Czy macie swoją ulubioną markę? Może któraś z Was mogłaby mi polecić swój ulubiony lakier?

UTWARDZACZE



http://www.freckles.pl

Skład: Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Phthalic Anhydride/Trimellitic Anhydride/Glycols Copolymer, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Acrylates Copolymer, Stearalkonium Hectorite, Benzophenone-3, Dimethicone, Oenothera biennis (Evening Primrose) Oil, Panthenol, CI 77891, Camellia Sinensis Leaf Extract 






BAZY POD LAKIER







TOP 10 LAKIERÓW DO PAZNOKCI






Inglot, Nail Enamel- Skład: Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Acetyl Tributyl Citrate, Phthalic Anhydride/Trimellitic Anhydride/Glycol Copolymer, Isopropyl Alcohol, Stearalkonium Hectorite, Adipic Acid/Fumaric Acid/Phthalic Acid/Tricyclodecane Dimethanol Copolymer, Citric Acid, [+/-] Mica, Boron Nitride, Calcium Aluminum Borosilicate, Silica, Tin Oxide, CI 12085, CI 15850, CI 15880, CI 19140, CI 42090, CI 47005, CI 75470, CI 77163, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77510, CI 77742, CI 77891








Dlaczego mój lakier szybko matowieje?
Jedną z przyczyn jest częste mycie rąk, drugą nakładanie kremów do rąk.

Czy mogę dodać zmywacz by rozcieńczyć lakier do paznokci?
Nigdy nie praktykuj takich czynności! Zmywacze do paznokci często bardzo przesuszają płytkę. To dlatego zmywa się nimi, a nie nosi na paznokciach. Możesz użyć profesjonalnych rozcieńczaczy do lakierów.