piątek, 27 grudnia 2013

BRONZER MINERALNY DIY




Uwielbiam bronzery. Podkreślają pięknie twarz. Mogą nadać jej odpowiedniego kształtu. Te o odcieniach cieplejszych rozjaśnią twarz. Ale nie wiedziałam, że można je zrobić samemu w tak prosty sposób. O istnieniu kolorówki dowiedziałam się dość niedawno. Ale na pewno będę do tej stronki wracać. O tym, że kosmetyki mineralne są jedynymi kosmetykami kolorowymi, jakie moja skóra toleruje, nie muszę już mówić. Czas na wykonanie pierwszego bronzeru!


Do wykonania bronzeru potrzebne było mi:

1.Blush Base Mix INCI:

  • Sericite Mica - Magnesium Myristate,
  • Titanium Dioxide,
  • Silk Powder

2. Odpowiedni barwnik. Ja wybrałam 3 różne.



A oto jak wygląda mój bronzer:

Jak zrobić bronzer bez przyrządów?
Pierwszy bronzer wykonałam w swoim mieszkaniu. Oznaczało to, że moździerz był jeszcze w moim rodzinnym domu. Ale ja już nie mogłam się doczekać! Zachęcona opiniami dziewczyn postanowiłam zmieszać produkty w torebce strunowej. Przesypałam niewielką ilość do pustej torebki i za pomocą wykałaczki nakładałam minimalne ilości barwnika. Później zamknęłam szczelnie torebkę i zaczęłam powoli ugniatać ją i potrząsać na przemian, żeby składniki dokładnie się wymieszały. Następnie wysypałam odrobinkę na papier i porównywałam go z odcieniem mojego wcześniejszego ulubionego bronzera. Kolejnym krokiem było dokładanie naprawdę odrobinki barwnika i tadan. Własnoręczny bronzer skończony! Wkrótce w ten sposób wykonam róż, bo bazy zostało mi na kilka opakowań:)

Koszt 15,47 za 10g+około 5zł za barwnik