poniedziałek, 10 lutego 2014

INTENSYWNIE REGENURUJĄCA MASECZKA
DO WŁOSÓW PRZETŁUSZCZAJĄCYCH SIĘ


L'BIOTICA BIOVAX 

Kupiłam tą maseczkę po spotkaniu z koleżanką, której nie widziałam kilka miesięcy. Zapytałam jej co zrobiła z włosami. Byłam przekonana, że była u fryzjera na jakimś zabiegu, który odnowił jej włosy. Jakie było moje zaskoczenie, gdy dowiedziałam się, że to sprawa tylko i wyłącznie maski!




Co obiecuje producent:

Intensywnie regenerująca maseczka opracowana przez specjalistów w celu zagwarantowania Twoim przetłuszczającym się włosom jak najlepszej kondycji. Unikalną jej cechą jest woskowa konsystencja oraz bogata w substancje odżywcze receptura. 
Dzięki naturalnym olejom i ekstraktom:
- kompozycja biosiarki oraz ekstraktu z Pokrzywy skutecznie reguluje aktywność gruczołów łojowych. Zmniejsza wydzielanie sebum, dzięki czemu nie dopuszcza do przetłuszczania się włosów,
- ekstrakt z Miodu ma doskonałe działanie przeciwzapalne oraz oczyszczające. Wpływa łagodząco na skórę głowy,
-100% ekstrakt z henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki.


Nie zawiera substancji drażniących:- bez parabenów,
- bez SLS (sodium laurylsulfate),
- bez SLES (sodium laureth sulfate),
- bez Glikolu propylenowego.


Efekt na włosach:- zmniejszenie wydzielania sebum,
- wolniejsze przetłuszczanie włosów,
- włosy lekkie i puszyste.




Skład

Funkcja

Podrażnienie

Bezpieczeństwo

Aqua

rozpuszczalnik


bezpieczny

Cetyl Alcohol
surfaktant
emolient

2

dość bezpieczny

Glycerin
rozpuszczalnik
balsam



bezpieczny

Urtica Dioica Extract
Wyciąg roślinny
z pokrzywy


bezpieczny
Cetearyl Alcohol
and Ceteareth-20





Cetrimonium Chloride
Surfaktant
Antystatyczny
Środek konserwujący


średnio-bezpieczny

Dicaprylyl Ether
Rozpuszczalnik
emolient


bezpieczny

Lauryl Alcohol

emulgator


bezpieczny

Acetylated Lanolin
Antystatyczny
Emulgator
Emolient


średnio-bezpieczny

Polysorbate 80
Surfaktant
Emulgator


dość bezpieczny

Sulfur

Antystatyczny

0-2

dość bezpieczny

Lawsonia Inermis Extract

barwinik


bezpieczny

Mel Extract
(ekstrakt z miodu)

balsam


bezpieczny

Salicylic Acid

Eksfoliator



dość niebezpieczny

Parfum

Zapach



Linalool

Zapach


średnio-bezpieczny

Hexyl Cinnamal

Zapach


średnio-bezpieczny
Methylchlorolsothiazolinone (and) Methylisothiazolinone

Środek konserwujący


dość niebezpieczny

Benzyl Alcohol
Środek konserwujący
Rozpuszczalnik
Zapach


dość niebezpieczny

Citric Acid

Regulator pH


dość bezpieczny

Triethanolamine

Regulator pH

4

dość niebezpieczny

Potassium Sorbate

Środek konserwujący


dość bezpieczny





Analiza składu:

Skład bardzo mi się podoba. Nie powinien podrażnić skóry głowy. Nie zawiera SLS, SLES, Parabenów, Silikonów, Glicolu Propylenowego, olejów mineralnych ani Isoprophyl Alcohol. Zawiera ekstrakt z henny i pokrzywy oraz miodu.

Moja opinia

Moja pierwsza maska z serii L'Biotica. Jestem z niej bardzo zadowolona i czekam na równie oszałamiające efekty jak u mojej koleżanki. Po pierwszym stosowaniu moje włosy się wyraźnie skręciły, ale były o wiele łatwiejsze do rozczesywania. Jednak przy dłuższym stosowaniu moje włosy były dociążone. Ciężko mi stwierdzić czy włosy przetłuszczają się mniej, gdyż jest zima i moje włosy przez noszenie czapki są często oklapnięte i wymagają częstszego mycia. Pragnę wypróbować teraz jeszcze inne maski tego typu. Mam nadzieję, że będę równie zadowolona z ich wyglądu.