wtorek, 23 września 2014

DARMOWY VIZIR 

Dziś chciałabym podzielić się z Wami kapsułkami Vizira, które możecie otrzymać ode mnie lub od strony Everydayme. Jest jeszcze czas, byś i Ty dołączyła do grona ambasadorów i otrzymała zestaw kapsułek do prania lub próbkę ode mnie.



Co należało zrobić, by otrzymać darmową paczkę Viziru?
Należało wejść na stronę everydayme, dołączyć do grona ambasadorów i wypełnić ankietę, opowiedzieć znajomym oraz zobowiązać się do wystawienia raportów. Wypisanie ankiety zajmuje zaledwie kilka chwil, a darmowy detergent do prania bardzo się przyda. Najważniejsze jest to, że można wypróbować czy dany detergent się u nas sprawdza, czy nie mamy na niego uczulenia itd.

Strona everydayme często organizuje tego typu akcje i promuje różne produkty. Przyznaję, że początkowo sceptycznie podchodziłam do tego pomysłu i nie do końca wierzyłam, że mi go przyślą, ale miło się rozczarowałam. Zawartość paczki to 50 kapsułek i pudełko do ich przechowywania (na 35 kapsułki). Po próbki nadal można się zgłaszać. Mam nadzieję, że i Wam uda się zostać ambasadorką oraz zdobyć darmowy zestaw, by przekonać się czy Wam odpowiada i podzielić się ze znajomymi. Życzę powodzenia!

Mam jeszcze kilka kapsułek do rozdania, więc jeśli chciałybyście wypróbować jak działa i czy Wasza skóra go toleruje, napiszcie maila;) 



Moje pierwsze wrażenie:
Mam dość wrażliwą skórę, a proszek Vizir nie pogarsza jej stanu, zobaczymy jak podziałają kapsułki. Kapsułki są bardzo wygodne, nie trzeba odmierzać miarką jak dużo proszku wsypać, wystarczy wrzucić kapsułkę i po kłopocie. Myślę, że z tego względu bardzo spodobają się mężczyznom. Kapsułek można używać do kolorów jak i do białego prania. Dziś wyprałam w nich ubrania i na pierwsze wrażenie jestem zadowolona, ale nie były to bardzo trudne plamy. Zajmują znacznie mniej miejsca niż tradycyjny proszek, co stanowi dodatkowy atut, szczególnie dla osób, które mieszkają w kawalerkach.



Bardziej eko:

A jeśli ktoś ma bardzo wrażliwą skórę i musi z jakiegoś powodu zrezygnować z detergentów polecam płatki mydlane. To delikatniejszy sposób na pranie ubranek naszych pociech czy ręczników. Ale należy pamiętać, że wtedy najpierw należy rozpuścić płatki w wodzie. Może i nie tak szybki sposób jak włożenie kapsułki, ale niezbyt skomplikowany.