piątek, 20 września 2013

NAJLEPSZY KREM DO DŁONI

Przyznaję się szczerze, moja pielęgnacja dłoni nie zawsze była tak dokładna. Szczególnie ostatniej zimy dał mi się we znaki problem przesuszonych dłoni. Uratowała mnie wtedy Neutrogena, którą uważam za najlepszy krem jaki można kupić! Moje dłonie przed użyciem kremu były do tego stopnia przesuszone, że aż bolały i piekły, pomiędzy palcami można było zauważyć popękaną skórę. Paskudne uczucie. Krem poleciła mi wspólokatorka, za co jestem jej dozgonnie wdzięczna. Już po pierwszym użyciu poczułam ulgę, a po dwóch dniach dłonie prawie wróciły do normy. Jeśli kiedykolwiek będziecie potrzebować szybkiego SOS dla swoich dłoni, jest godny polecenia. Produkt łatwo i szybko się wchłania, nie pozostawia tłustych plam. Krem jest wydajny, a zapach bardzo przyjemny. Skóra jest po nim gładka na długo. Pomimo sporej ceny ok17zł, zakup się opłaca, szczególnie w momentach, gdy boli i potrafisz poświęcić każdy grosz na ratunek. 

Skład: Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Stearic Acid, Palmitic Acid, Sodium Cetearyl Sulfate, Dilauryl Thiodipropionate, Sodium Sulfate, Methylparaben, Propylparaben. (22.04.2011)

Inny krem do dłoni, który bardzo lubię. Przydaje się, gdy skóra potrzebuje pielęgnacji, ale do intensywnego nawilżenia lepsza jest  moim zdaniem Neutrogena. Mimo wszystko spisuje się na 5:) Jeśli Wasza skóra nie jest popękana i potrzebujecie krem tylko do zwykłego nawilżenia i codziennej pielęgnacji to produkt dla Was. Kolejną zaletą jest zdecydowanie niższa cena.